1300 muc in muckov#Wien

WORLD CAT SHOW AUSTRIA' 16

Svetovna razstava mačk za leto 2016 na Dunaju

Muci in muce plemenitih ras so bili od 29.-30. oktobra 2016 na Dunaju v Marx- dvorani

1300 mačk plemenitih ras je bilo ta konec tedna razstavljenih v ogromni dvorani  Marx na World Cat Show. To je najbolj tradicionalna prireditev 
na svetu. Že v letu 1871 je bila prva mednarodna razstava mačk v Crystal
Palace v Londonu. Tudi tukaj so bile muce iz številnih držav, na primer iz
Brazilije, predvsem pa iz Evrope. Podeljene so bile nagrade v 26 kategorijah za najlepšo mačko na svetu. Tukaj je nekaj fotografij teh lepotic, ki pa so večino razstave prespale v kletkah. Sibirske, perzijske, norveške gozdne mačke, abesinske in bengalske so bile rase, ki sem si jih zapomnila. Našla sem tudi predstavnike iz Slovenije, kjer pa se je muc
jezil, da sem ga zmotila. Na vsaki od teh razstav sodniki pogledajo vsako (!)  od teh muc in dajo oceno. Ta omogoča ali pa tudi ne sodelovanje na
naslednji razstavi. Najbolj mi je postala všeč bengalska rasa, kjer mačka je videti kot mali tigerček.


Maček rase Dacred birman, doma iz Logatca
se jezi, da sem ga zmotila


Mlada muca bengalske rase, doma iz Norveške, spi sredi
vrveža na razstavi


Zmagovalka bengalske rase za leto 2016 doma iz Švice
24-članska žirija je izbrala iz 1300 predstavnikov mačje rase 26 zmagovalcev, ki se sedaj lahko imenujejo "World-winner". Dobile so kolajno, njihovi lastniki pa velike pakete mačje hrane.



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Donauturm/Stolp ob Donavi#Wien

Ringstrasse/Prstan, Mestna hiša #Dunaj

Stephansdom/Stolnica sv.Štefana/#Wien