Opernball-generalka#Wien
60. Opernball - generalka za otvoritev opernega plesa
Mlada dekleta v snežnobelih oblekah, z rokavicami in kronicami in mladeniči v črnih smokingih so s tem, ko otvorijo Operni ples "uvedeni v
družbo". To zveni zelo antikvariatno, je pa pri mladih na Dunaju zelo
priljubljeno. Včasih slišimo, celo o ljudeh, ki svoje otroke pošljejo na ta ples, da tam najdejo zanimiva poznanstva ( ali dober "ulov").
Poslopje Opere se ta večer spremeni v najlepšo ovalno plesno dvorano na svetu. Parket za ples se razteza iz prostora, kjer so sicer gledalci do novih lož, ki so samo za ta večer postavljene na odru. 500 ljudi dela
na 2 dni na "preobrazbi" v plesno dvorano, preobrazba se začne takoj po zadnji predstavi v ponedeljek zvečer.
Včeraj zvečer( v sredo)je bila generalna proba za otvoritev plesa. Po slavnostnih fanfarah, avstrijski in evropski himni prikoraka ob zvokih Fächerpolonaise ( pahljačna poloneza) C.M.Zieherja v dvorano 156 parov mladih debitantov - plesalcev. Potpuri iz najbolj pogosto igranih Opernball koreografij iz zadnjih 60 let: vidimo dele iz Annen-Polka, Feuerfest-Polka (Nezgorljiva polka), Ciganbaron in Radetzkymarsch. Nato še Klipp-Klapp Galopp in otvoritveni valček Na lepi modri Donavi, oboje Johanna Straussa (sina). Na pravem plesu se po tem valčku začne splošni ples za vse.
V polni plesni dvorani smo si ogledali še nastop dunajskega baleta na glazbo Accekarationen valček Johanna Straussa (sina) po koreografiji slavnega Rusa Vladimira Malakhova, ki je bil leta 1992 tudi član dunajskega baleta. Sedaj živi in dela v Berlinu, prihaja pa na Dunaj za
različne koreografije.
Višek nastopov ta večer pa je predstavljal nastop sopranistke Olge
Peretyatko, doma iz Petersburga in seveda tudi Placida Dominga, ki je eden najpomembnejših umetnikov 20. stoletja. Je častni član Dunajske opere in je imel tukaj svoj debut že v letu 1967. Olga Peretyatko je zapela
arijo iz La Rondine Giacoma Puccinija, Domingo pa arijo iz Vesele vdove
Leharja Da geh' ich zu Maxim ( Grem k Maximu), skupaj pa še arijo iz iste operete Lippen schweigen (Ustnice molčijo). Bučen aplauz je končal to
lepo generalno probo.
Debitanti pri plesu potpurija na generalni probi
Mlada dekleta v snežnobelih oblekah, z rokavicami in kronicami in mladeniči v črnih smokingih so s tem, ko otvorijo Operni ples "uvedeni v
družbo". To zveni zelo antikvariatno, je pa pri mladih na Dunaju zelo
priljubljeno. Včasih slišimo, celo o ljudeh, ki svoje otroke pošljejo na ta ples, da tam najdejo zanimiva poznanstva ( ali dober "ulov").
Bogato okrašeno stopnišče v Operi |
na 2 dni na "preobrazbi" v plesno dvorano, preobrazba se začne takoj po zadnji predstavi v ponedeljek zvečer.
Včeraj zvečer( v sredo)je bila generalna proba za otvoritev plesa. Po slavnostnih fanfarah, avstrijski in evropski himni prikoraka ob zvokih Fächerpolonaise ( pahljačna poloneza) C.M.Zieherja v dvorano 156 parov mladih debitantov - plesalcev. Potpuri iz najbolj pogosto igranih Opernball koreografij iz zadnjih 60 let: vidimo dele iz Annen-Polka, Feuerfest-Polka (Nezgorljiva polka), Ciganbaron in Radetzkymarsch. Nato še Klipp-Klapp Galopp in otvoritveni valček Na lepi modri Donavi, oboje Johanna Straussa (sina). Na pravem plesu se po tem valčku začne splošni ples za vse.
V polni plesni dvorani smo si ogledali še nastop dunajskega baleta na glazbo Accekarationen valček Johanna Straussa (sina) po koreografiji slavnega Rusa Vladimira Malakhova, ki je bil leta 1992 tudi član dunajskega baleta. Sedaj živi in dela v Berlinu, prihaja pa na Dunaj za
različne koreografije.
Zbor in solista dunajskega baleta Olga Esina in Kirill Kourlaev (v sredini) |
Peretyatko, doma iz Petersburga in seveda tudi Placida Dominga, ki je eden najpomembnejših umetnikov 20. stoletja. Je častni član Dunajske opere in je imel tukaj svoj debut že v letu 1967. Olga Peretyatko je zapela
arijo iz La Rondine Giacoma Puccinija, Domingo pa arijo iz Vesele vdove
Leharja Da geh' ich zu Maxim ( Grem k Maximu), skupaj pa še arijo iz iste operete Lippen schweigen (Ustnice molčijo). Bučen aplauz je končal to
lepo generalno probo.
Olga Peretyatko in Placido Domingo |
Komentarji
Objavite komentar